Ako urobiť dobrý návrh webovej stránky

Hlavné body pri návrhu webovej stránkyDobrý návrh webovej stránky

Na tému dobrý návrh webovej stránky sa už popísalo a nahovorilo množstvo vecí. Hlavné je, že niektoré z nich platia vždy a aj vždy platiť budú. Poďme si o týchto bodoch niečo povedať.

Na prvom mieste je potrebné napísať, že ak je niekto v niečom dobrý, výnimočný a chce to ponúknuť svojmu okoliu, ľuďom v meste, na Slovensku, alebo aj celému svetu potrebuje dobrú prezentáciu. V dnešnej dobe je jednou z najľahších a najlacnejších prezentácií prezentácia na internete prostredníctvom webovej stránky.

 

Bod prvý: Pri návrhu webovej stránky sa zamyslite nad tým aké ciele má stránka plniť.

Ako prvé keď uvažujete nad webovou stránkou je potrebné sa zamyslieť nad tým na čo vlastne túto stránku potrebujete. Po našom je potrebné zistiť aký cieľ má webová stránka naplniť. Dôvodov pre to, aby ste si dali urobiť stránku môže by ť viac.Rozdelil by som ich medzi bežné a potom sofistikované.

Bežné ciele pri vytváraní webu

  • zverejniť že som v niečom výnimočný/á
  • poskytnúť kontakt na moju firmu, prevádzku, obchod
  • porozprávať o mojich úspechoch
  • oznámiť, že poskytujem služby v určitej oblasti

Sofistikované ciele pri vytváraní webu

  • spoznávať mojich zákazníkov
  • získavať nových zákazníkov
  • získať emailové kontakty na mojich budúcich zákazníkov
  • z internetu privádzať viac návštevníkov na môj web, získať od nich emailový kontakt, alebo im niečo ponúknuť priamo počas návštevy.

Ak chcete môžeme sa nad tým zamyslieť spolu.

Pošlite mi nezáväznú ponuku na návrh webu

Bod druhý: Pre koho má webová stránka slúžiť?

Porozmýšľajte kto sú, alebo aký budú Vaši budúci zákazníci. Dobrý návrh webovej stránky musí od začiatku myslieť na ľudí, ktorý budú tento web navštevovať. Musíme sa čo najviac priblížiť ich požiadavkám a ich predstavám o dobrom webe.

Čo teda rozhoduje pri návrhu webovej stránky?

  • vek návštevníkov – sú to mladý ľudia, starší v zrelom veku, alebo ponúkam služby pre dôchodcov?
  • pohlavie návštevníkov – sú to ženy, alebo muži?
  • Koľko majú peňazí – ponúkam drahé jedinečné služby, alebo tovar či naopak tovar, ktorý kupuje každý.
  • Aké majú vzdelanie – ináč musíte komunikovať s vysokoškolsky vzdelaným človekom ako s robotníkom s učňovským vzdelaním.
  • Kde bývajú v meste, alebo na dedine.

Tak čo ste bližšie k poznaniu o Vašich zákazníkoch? Ak nie môžeme Vám s tým pomôcť. Požiadajte o nezáväznú ponuku >>>

Bod tretí: Popíšte slovne, alebo graficky pohyb návštevníka na webovej stránke

Veľmi dôležitým bodom je dobre premyslieť ako chcete, aby sa návštevník webu pohyboval na Vašej stránke a hlavne kam chcete tohoto zákazníka dostať. To Vás predurčuje na úspech. Pokiaľ príde nový návštevník na Vašu stránku a bude trvať viac ako 5 sekúnd, aby sa zorientoval máme problém. Takýto návštevník obyčajne odchádza a už sa možno nikdy nevráti. My odporúčame maximálne tri kroky pre dosiahnutie cieľa.

  • Príchod na web – návštevníkovi musí byť jasné na akom webe sa nachádza
  • Výber témy, ktorú hľadám – návštevník si musí veľmi rýchlo vedieť vybrať kde sa vyberie
  • Prečíta si krátky komentár k tejto téme a pokračuje nám na krok v ktorom splní cieľ. Môže to byť, vypísanie formulára, odovzdanie emailu, vloženie do košíka, telefonát

Návštevník by mal naplniť cieľ pre ktorý bol web zriadený. Zatúžili ste po takomto webe? Kliknite na tlačidlo nižšie.

 

Pošlite mi nezáväznú ponuku na návrh webovej stránkyponuku

Bod štvrtý: Koľko máte na webovú stránku peňazí a času?

Veľmi dôležitý bod. Je najhoršie čo môže byť ak agentúra pracuje pod časovým tlakom, alebo bez peňazí. Treba si na začiatku povedať koľko peňazí chcete do webovej stránky investovať. Od toho závisí jednak to akú agentúru si môžete vybrať, alebo aj od množstva podstrániek či grafického zobrazenia. Od množstva času zasa závisí kvalita spracovania, funkčnosť a detaily. Detaily obyčajne rozhodujú. Ak na ne nie je dostatok času je to problém. Naša agentúra spolupracuje obyčajne so živnostníkmi, malými a strednými firmami a preto aj naše ceny sú nastavené na tieto podmienky. Agentúry, ktoré spolupracujú s bankami a poisťovňami máju zasa iné požiadavky na financie. Ak chcete vedieť koľko by Vás taký návrh webu stál. Ľahko to zistíte vyplnením krátkeho dotazníka.

 

Toto boli najzákladnejšie body, ktoré si treba položiť pri návrhu webovej stránky. Ani zďaleka to nie je všetko na čo treba myslieť pri vytváraní webovej stránky. Ďalšie dôležité informácie sa dozviete ak nám pošlete vyplnený dotazník.

Ak Vás zaujímajú iné služby internetového marketingu pozrite si v čom vám ešte vieme poradiť, alebo pomôcť. Naša ponuka je tu >>>

Ak nám chcete napísať iba tak, alebo sa niečo opýtať, môžete tak urobiť v komentároch pod článkom. Tešíme sa na Vaše názory.

 

 

Tento záznam bol publikovaný v weby . Uložiť odkaz do záložiek.

2 komentáre: “Ako urobiť dobrý návrh webovej stránky

  • Dobrý deň, ešte tento rok plánujeme realizovať reklamnú kampaň pre podporu regionálnej TV Bratislava: zvýšenie sledovanosti a upozornenie na silný marketingový potenciál vysielania reklamy v regionálnej TV.

    Prosíme Vás o vypracovanie cenovej ponuky:
    1. vytvorenie web stránky štandart
    2. online kampaň PPC, ponúknite možnosti prosím

    Stačí nám orientačne, čo ponúkate a aká bude cena. Momentálne vytvárame rozpočet a nepoznáme všetky detaily – resp. ešte sa rozhodneme.

    Ďakujem.

Napísať odpoveď pre Mária Urlandová Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

Paste your AdWords Remarketing code here