Site icon logit s.r.o.

Chcem byť prvý na Google

Všetci chcú byť prví na Google

V tomto krátkom článku si povieme, prečo chcú byť všetci prvý na Google. Povieme si, či je to životne dôležité a to, ako sa správať pri výbere online agentúry.

Prvý na Google, prvý na google, mantra, ktorá prenasleduje nejednáho vlastníka webovej stránky. Každý marketér, SEO špecialista, či PPC špecialista už určite počul od klienta vetu:,,A budem prvý na Google?“ Čo na to povedať? V podstate sú dva druhy odpovedí, a tým pádom aj dva typy ľudí. Prvá odpoveď je: ,,určite budete na Google prvý.“ 🙂 Klient sa poteší, zaplatí služby a všetko potrebné. Výsledok? Nehovorím, že sa to nemôže podariť. Pokiaľ budú dodržané všetky pravidlá, ktoré Google miluje, pokiaľ realizátor dodrží odporúčané postupy SEO, môže sa to podariť. Jediné, čo ale v tomto prípade nie je možné, je to, že sa výsledok nedá garantovať. SEO je maratón a nie šprint. O pozície na Google sa tvrdo bojuje. Čestne aj nečestne. O svoje miesto na Google bojujú malí aj veľkí, domáci aj zahraniční. Prvý na Google chce byť každý. Čo teda s tým?

Druhá odpoveď nejasná, ale úprimná

Aj ja ako človek, ktorý robí v oblasti SEO, PPC kampaní a online marketingu som sa s otázkou a budem prvý na google už niekoľko krát stretol. Po rokoch práce v oblasti Googlu viem, že to nemôžem sľúbiť. Chcel by som byť tak dobrý, aby som to sľúbiť mohol a určité výsledky už aj mám. Mám niekoľko prvých miest na Google, ale trvalo to niekoľko rokov a aj tak je to pri každom vyhľadávaní iné. Raz som hore a inokedy som druhý, alebo tretí. A prichádzajú nový hráči a všetci útočia na vrchol. Preto je pre mňa nepodstatné prvé miesto. Pre mňa je dôležitý výsledok. Priviesť klientovi zákazníkov. Pokiaľ prichádzajú zákazníci a nie sme na prvom mieste je to OK. Nie sme prvý, ale zarábame.

Čo robiť? Dá sa teda byť prvý na Google?

Pri výbere agentúry alebo freelancera sa hlavne nedajte oklamať. Nikto nemôže garantovať, že Vás dostane na prvé miesto na Google. Opakujem nikto. Ani ja nie! Môžem však urobiť všetko pre to, aby ste boli čo najvyššie, môžem dodržať všetky odporúčané postupy, môžem Vám odporučiť kľúčové slová, na ktoré máte písať články, môžem Vám odporučiť ako zmeniť stránku, čo vylepšiť, kde dať formuláre a kde tlačidlá „Call to Action“. Poradenstvo Vám určite pomôže a je potrebné nechať si poradiť. No a keď to nepomôže, ešte stále tu máme PPC systém od Googlu , kde sa predsa len niečo garantovať dá. Minimálne to, že Google za strávený rozpočet na Vaše stránky privedie relevantných zákazníkov. To, či privedený zákazník na stránke aj zostane a urobí to, čo chcete aby urobil , závisí zasa od toho, ako stránka pôsobí, aké má farby či je zrozumiteľná a tak ďalej a tak ďalej…  Ale o tom v budúcom článku. Každopádne to, že čítate tento článok je dôkaz, že niečo v našej agentúre vieme.

Ak Vás článok zaujal, zdieľajte ho na sociálnych sieťach. Ak by ste potrebovali v umiestnení na Google pomôcť, vyplňte krátky dotazník a pozrieme sa na to. 🙂

 

Exit mobile version